...: Královsky modré šaty/ royal blue dress

úterý 4. dubna 2017

Královsky modré šaty/ royal blue dress

Jednou mi kamarádka řekla, že šaty dělají ženu ženskou. Že šaty k ženě patří, že šaty by měly nosit ženy častěji, nežli kalhoty. Nevím, jak vy, ale já jsem s kalhotami celkem spokojená. Nicméně, v šatech se cítím úžasně, skvěle, elegantně, cítím se jiná a když mám dobrou náladu mnohdy i krásná - teď se mi nesmějte!:D
Avšak ne vždy  objednám/koupím/ dostanu šaty, které mi zcela padnout. Pořád hledám "ten ideální" střih, i když  jsem pár střihů vhodných pro mou postavu našla. 

My friend said me that I woman should wear dress. I don´t know how you but I have rather pants, but sometimes I wear dress and I feel so elegant, stylish. I feel like a lady. And when I have a super mood I feel so nice and sexy.
 But I can not wear every type of dress, but some dress yes.
dress: Dresslily; watch: Zaful; bracelet: Zaful

Myslím, že vhodným příkladem šatů, které se na mě hodí jsou tyto z Dresslily. Šaty jsou královské modré barvy a jsou z lesklého, celkem neflexibilního materiálu, takže jsou docela dost na tělo.
U šatů jsem si musela opravit ramínka a přešít je trošku jinak, měla jsem problém je přetáhnout přes krk, myslím, že jsem si měla objednat spíše o číslo větší, i když se v šatech cítím skvěle. 
Pokud chcete mrknout na původní vzhled šatů, najdete je tady - v mém wishlistu. Nebo na Dresslily

This dress from Dresslily I can wear. Dress is in royal blue colour and they are made up from glossy and solid material. It is not so flexible. Because I have smaller size I had to fix hangers. If you want see dress you will see it on Dresslily, or in my post with wishlist from Zaful. Do you like this dress from Dresslily?
Máte raději kalhoty nebo šaty? A jak se vám líbí tyto?
Do you rather pants or dress and do you like this?

14 komentářů:

  1. Mám raději kalhoty, ale také na mě vždycky přijde období, kdy bych nenosila nic jiného než šaty :) Tyhle se mi líbí neskutečně, ta barva je nádherná, navíc ti moc sluší :)


    Pauline's Tiny World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na mě hlavně v létě a na jaře, ale přijdou mi pohodlné a nejradši bych je nosila i v zimě, ale radši si dám kalhoty abych neumrzla:-D
      Děkuji moc <3

      Vymazat
  2. Šaty vypadají hezky, ale není to můj styl. Raději mám kalhoty, ale šaty jsou super na to, že nemusíš řešit s čím zkombinovat top a spodek. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to jo, s tím souhlasím, hodíš jen na sebe a jdeš.:) žádné přemýšlení.

      Vymazat
  3. WOW very pretty dress!! You look stunning!! :) That is such a great color on you! You look gorgeous!! Dresses look sooo good on you!! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásná barva! Moc ti sluší! Moje kamarádka zrovna shání královsky modré šaty :)
    Meet My Lovely World

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherná barvva šatů! Já bych strašně ráda nosila šaty, ale nemůžu najít kousky, které by mi vážně padly. Ale hledám pořád dál :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Já mám ráda šaty pouze ve dvou barvách a to konkrétně v bílé nebo černé variantě. Celkově se mi modrá příčí a tudíž se mi nelíbí tyto šaty. Já nosím převážně kalhoty, ale nepohrdnu sukní. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ja som rozhodne zástancom šiat a sukní, prakticky nohavice ani nenosím a tieto sú veľmi pekné, aj farba je skvelá :)
    http://thenoela.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat