...: Podprsenka - ano, nebo ne???/ Bra - yes or no?

neděle 23. dubna 2017

Podprsenka - ano, nebo ne???/ Bra - yes or no?

 Článek učený spíše pro ženy.;)
V létě, nebo možná už na jaře minulého roku přišlo do módy oblečení se spadenými rameny, různými prostřihy, výstřihy a tak dále. Tento boom šel tak trochu mimo mě. Nicméně jsem se i přesto dívala na Hauly a články s oufity, kde hlavními prvky bylo právě oblečení tohoto typu.
A jak už to bývá, u některých videí jsem četla i kritiku a nezaujala mě kritika na tento typ módy, ale na to, jestli by se měla pod tím nosit podprsenka, nebo ne... některé holčiny měly docela dost vyhraněné názory a byly jasně proti. 
Samozřejmě jsem na tyto názory nemyslela a to až do chvíle, kdy jsem učinila objednávku halenky z Rosegalu a kamarádka mě upozornila na výstřih na zádech, který mě na halence nejvíce zaujal. 

In summer or maybe in spring last year I saw fashion - cold shoulder t-shirt, dresses and so on... and fashion with neckline on back. I had not similar things. But I saw many Hauls with this and I read many articles about this fashion. Under one video I saw commentary with critique about wearing bra under this t-shirt. I had not thought about it for now. Now I order blouse with neckline on back  from Rosegal.
Rosegal
Upozornila mě na viditelnost podprsenky, protože zadní část se zapínáním půjde docela dost vidět. Ptala se jak to budu řešit, jestli zvolím podprsenku, či ne a radila, že by ji spíše vynechala... No jo, ono se řekne vynechat, jenže, když nemá člověk zrovna nejmenší obvod je to docela problém, že? Teď můžete kývat vy, co to máte obdobně. A tak jsem ji řekla, že v mém případě to rozhodně nehrozí a podprdu budu hrdě nosit dál a nějaká viditelná zadní část mě nevytrhne To bych pak nemohla nosit polovinu věcí, protože něco jde někde vidět... :) Co si o tom myslíte vy?


And my friend says me, that bra will be visible on back and she asks me if I take bra or not. I have to wear bra under blouse, because of my size.   I have big size, is it problem? What do you think about wearing bra under blouse?
 All photos are from Rosegal.
If you like white clothes, you can watch on this white dress on Rosegal.

22 komentářů:

  1. ja som skôr za :) keď je podprda niečím zaujímava, ešte to može aj dobre vyzerať :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky si myslím, jen se obávám, že žádnou takovou pro zatím nemám:-D

      Vymazat
  2. No, mě se některé topy taky líbí bez. Pokud na to dotyčná má hrudník, proč ne a cítí se tak dobře. Dobrou vychytáckou jsou i samodržky :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak já nevím :D Dřív bych byla 100% pro podprsenku, teď bych jí klidně vynechala. Na těch zádech by opravdu mohla kazit dojem z toho krásného výstřihu :/ Přesto každý se cítí dobře v něčem jiném :)

    Pauline's Tiny World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já když nad tím přemýšlím, tak ten výstřih by na jednu stranu pokazit mohla, ale na druhou stranu třeba v mém případě by to asi bylo lepší s ní, i když pohodlnější verzí bych to nenazvala:D

      Vymazat
  4. Zrovna tahle halenka by se mi líbila bez podprsenky. Ovšem pokud by to byla nějaká krajková typu bandeau nebo jak se to píše v černé barvě, mohlo by to vypadat naopak velmi dobře. Toť můj názor.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to mohlo, ale i bílá by nebyla možná špatná.. nebo když nad tím přemýšlím tak nějaky bracelet krajkový... :)

      Vymazat
  5. Veľmi sa mi páči ten top, no ja sama by som určite nemala odvahu ísť v ňom bez podprsenky, no myslím si, že je to všetko len o tom ako sa v tom budeš cítiť ty 🙂 Ale je to veľmi pekný, zaujímavý kúsok 😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že máš pravdu. No jestli dojde, tak vyzkouším.:)

      Vymazat
  6. Já bych bez podprdy asi nevyšla z domu. Sice mám ve svém věku ještě prsa docela výstavní, ale i tak, nějak se bez ní necítím. Maximálně doma, když mě nikdo cizí nevidí :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já asi taky ne, aspoň teda ne do práce a v čechách :).

      LenaČerge

      Vymazat
    2. v Čechách, je pravda, že i když já asi na tom tak slavně nebudu, tak bych to třeba spíš prubla v Chorvatsku, nebo někde... :)

      Vymazat
  7. Naštěstí v dnešní době existují samodržící podprsenky. Upřímně bez porpsenky, i bez této zmiňované bych si top na sebe nevzala. Ačkoliv mám prsa pevná i bez ní přeci jen pohled na holé bradavky u kolemjdoucích je ohavný.

    Lifestyle and beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já asi tady určitě ně... možná u moře.:) Nicméně u kolemjdoucích mi to také není nejpříjemnější, ale když je jim to příjemné... Každopádně chlapi by asi na to měli jiný pohled:D

      Vymazat
  8. Mě se podobné topy líbí bez podprsenek, ale jen na ostatních. Já sama bych bez podprsenky ani s odpadkovým košem nevyšla. :-D Jinak hodně záleží na tobě. Třeba nějaká krajková podprsenka by mohla vypadat moc hezky. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  9. Já třeba bez podprsenky jít nemůžu, prostě se tak necítím, ale stačí jen umět si koupit správnou podprsenku bez ramínek a nebo doporučuju nalepovací, kterou jsem si již podruhé koupila z Aliexpressu. Řešení je mnoho, já jsem rozhodně pro podprsenku :)

    Cosmokočka

    OdpovědětVymazat
  10. Ono záleží na tom o jakou podrsenku jde. Já sama se bez podprsenky nebo aspon nečeho, co zakrývá bradavky cítím blbě. Ale pro tento případ mám doma hned několik alternativ: podrsenku z Tezenis, které se dají různě vyměňovat záda (krajková, průhledná atp.), podrsenka, která se přetáhne přes hlavu nebo ještě silikonové "kryty" na bradavky.
    Řešení je opravdu spousta a já bych asi v tomto případě volila ty silikonové "kryty".

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jo možností je hodně:) já sama nevím. Mám jedny šaty a v těch mi to nevadí, ale také to hezky drží ten tvar šatů prsa i bez podprsenky, navíc je to super materiál, co schová, ale v tomhle tílku by asi muselo být něco jiného... :)

      Vymazat
  11. Moc pěkný Top, ale taky bych si ho nevzala bez podprsenky!

    OdpovědětVymazat