...: Znáte Gamiss/ Do you know Gamiss?

sobota 19. srpna 2017

Znáte Gamiss/ Do you know Gamiss?

Znáte Gamiss? Ke mně se zmínka o tomto eshopu dostala přibližně před měsícem. Je to eshop, který v podstatě funguje stejně jako Zaful, Dresslily a Rosegal o kterých vám zde občas napíšu. Nejpodobnější zboží má asi Rosegalu, hlavní rozdíl je v cenách. Na Gamissu je to ještě o trochu levněšjí a také ve zboží plus size, protože zde ho příliš mnoho nemají. 

Když jsem brouzdala po stránkách objevilan jsem velké slevy, kde některé kousky vás přijdou třeba jen na dva dolary, což v přepočtu není moc. Tyto slevy jsou bohužel omezeny počtem dnů. Tak pokud vás můj wishlist, nebo článek zaujme mrkněte. Ale dávejte si pozor na materiál a rozměry ;) Dost levnějšího zboží je z polyesteru a dražší má zase víc bavlny. Nicméně neznamená, že věci z polyesteru jsou špatné, sama je objednávám.:) Ale pozor, poštovné zdarma není.

Do you know Gamiss. It is similar eshop like a Zaful, Dresslily and Rosegal. There ary many simila things like on Rosegal, but prices are lower a thera are not so many things for plus size. On Gamiss are discounts now, so I want show you my wishlist from Gamiss. Shipping is not free.
Click(around 4$)

2 komentáře:

  1. E-shop nepoznám, ale oblečení tam je pěkné.
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  2. Gamiss poznám, mám s nimi spoluprácu a musím povedať, že niektoré kúsky majú fakt skvelé :) Ešte sa mi nestalo, že by mi prišla nejaká zlá vec :)
    my blog: THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat