...: Vytoužená situace/ situation according to your dream

sobota 16. září 2017

Vytoužená situace/ situation according to your dream

Občas se naskytne situace, po které již nějakou dobu toužíme. Taková ta, o které se vám zdá ve dne i v noci, na kterou stále myslíte a doufáte a pak, když přijde, přemýšlíte, co je správné udělat. Nejraději by jste vzali všechnu svou odvahu, všechnu svoji sílu a vložili ji do daného momentu, protože ať to stojí, co to stojí stál by za to. Zrovna ta chvíle, kdy je správná konstelace hvězd, ta chvíle... Je to ona. A přeci jen je lepší zvážit, jestli daný moment prožít na plno, jednou a možná už dost, a nebo počkat na lepší příležitost, i když možná už nebude...

Sometimes it is situation according to your dream. You take your strong and your energy and take a good opportunity, you know that you can enjoy this moment. It is right time. But it is better consider about this situation. Sometimes you have to wait for more... sometimes if you wait you will get more. Maybe...
Dress: H&M, shoes: CCC, Sunglasses: Zaful

Někdy se vyplatí čekat, zvážit další možnosti, možná pak to bude víc než jen chvíle, možná pak to bude mít větší sílu a se vším na plno, možná... :)
K dnešní úvaze mě dovedla Carrie ze Sexu ve městě, nikdy nebudu psát jako ona, ale čerpá z toho, co prožívá a dnes z toho čerpám také já. :) 

My text is inspired by Carrie from Sex in the city. I am not good writer such as her, but she write about her life and I write about this too.
Fotky jsou ještě z léta, z července. Bylo teplo a koupali jsme se v bazénu. Využila jsem zahrady a nafotila se ve svých - v té době nových šatechViděla jsem je všude. Na Vinted, ve slevách na internetu, na kámošce a stejně jsem je chtěla a tak je mám!:) 

Photos are from July. It was warm weather and we swim in swimming pool and I used garden for photos. I had my new dress. I saw them everywhere - on Vinted, on internet on my friend and I wanted it.

6 komentářů: