...: Už se blíží Vánoce/ It will be Christmas

neděle 19. listopadu 2017

Už se blíží Vánoce/ It will be Christmas

Bláznovství, šílenství, obchůdky narvané, fronty až ven, nesnesitelný teplo, nedýchatelně a všude vánoční balíčky, dekorace... Připomíná vám to něco? Ano, zdá se to snad nemožné, ale už se blíží Vánoce... Už za týden začíná advent. Ale víte co nechápu? To šílenství. Spousta z mých známých má dárky už od počátku listopadu. A já? Já se byla po prvních dívat pořádně teprve včera. :) Jak jste na tom vy s vánočními dárky? :) 
Is is crazy. In the shops are queues, warm air,  and christmas packets and decoration. It seems to me like a Christmas. But it will be Christmas. But I don´t understand that a many friends have christmas gifts from the start of november.  Do you have christmas gifts?


Když už jsem u těch dárků, ráda bych Vám doporučila Yves Roscher, mají opět úžasné vánoční balíčky, sprcháče, krémy i balzámky na rty. Nebo třeba Manufakturu, kde jsem si poprvé něco koupila... ty vůně a navíc lze tím zaujmout své blízké, kteří mají rádi opravdu přírodní kosmetiku, či opravdové vůně. Mamka se byla v obchůdku podívat se mnou a zaujala ji například levandulová řada, která připomíná opravdu levandule, žádnou chemickou napodobeninu a to samé i jejich parfémky. Jedna báseň! Celkem se mi líbila i nabídka pro muže, i když jsem z ní nic nevybrala. 

When I talk about christmas gifts I want recomend  Yves Roscher, because in this shop are many amazing christmas packets and creams, shower gels and so on... And I want also recomend Manufaktura because in Manufaktura is nature cosmetics and very amazing cosmetics.

Coat: F&F; Dress: Vinted/ Folli Follie; Shoes: Zaful; Jacket: Primark; Earrings: Gate
A aby ty Vánoce na vás dýchaly ze všech stran, zvolila jsem pro dnešní článek outfit s novými šaty - nosím spíše jako svetr, z Vinted. Šaty byly skvělou volbou, jsou příjemné na těle, teploučké a ještě se zimním motivem, navíc ledviny nemrznou a to je hlavní. Nejčastěji je oblékám k černým obyčejným leginám, které kupuji buď v New Yorkeru, nebo u nás ve městě u vietnamců, materiálově jsou příjemnější a nejsou průsvitné. K šatům jsem zvolila vysoké kozačky ze Zafulu, které jsou už se mnou pomalu rok a jsou super.:) Zbytek outfitu bude popsáno pod fotkou. 

And today I show you my winter outfit with new dress/ sweater from Vinted. Dress was a good choice, because it is nice, warm and with winter motif. And it is long. I take it with black leggins, which I bought in New Yorker or in vietnamese shop. I take also long winter shoes which I have from Zaful. 
Skvělé blejzry najdete pod ženy blazer  na dresshead, či jiných eshopech...

5 komentářů:

  1. Já já jsem vždy vánoční a dárky kupovala týden předem, ale od té doby co mam přítele a jeho rodinu, tak dárky už nakupuji hodně s předstihem :) Letos už mi chybí jen par a mam vše hotové :)

    LITTLETHINGSFOREM

    OdpovědětVymazat
  2. Sluší ti to. Já jsem nakoupila nějaké vánoční dárky tenhle víkend, abych pak měla klid :) Nejhorší to je vždy pro chlapy :D
    Meet My Lovely World

    OdpovědětVymazat
  3. You look stunning! :) I love the sweater. The winter is comming, ho ho! ;) Now I got inspired! :)

    New post on my blog: chiccappuccino.blogspot.rs

    xoxo

    OdpovědětVymazat
  4. Moc se mi líbí outfit, svetřík je krásný! A bude v něm teploučko.. Nějaké dárky už mám, ale něco mi ještě chybí.

    OdpovědětVymazat